Grafički dizajn

Print ili digitalna: Koja je vrsta brošure najbolja za vaše poslovanje?

Photo credit: Lina Verovaya on Unsplash

Izbor između korištenja tiskanih ili digitalnih brošura je česta odluka mnogih tvrtki. Iako bi možda pomislili kako su tiskani mediji na zastarijeli te su na izlazu, to nije istina. Oba medija imaju svoje prednosti i mane, a odluka između ta dva medija ili odluka da se koriste oba je tema ovog članka.

Istaknuti ćemo glavne prednosti i nedostatke tiskanih i digitalnih brošura, pomažući vam da odlučite koja će biti najbolja za vaše poslovanje.

Tiskane brošure

Tiskane brošure su fizički marketinški materijali koji se tiskaju na papiru i savijaju u kompaktan, informativan dokument. Koriste se za promicanje tvrtke, proizvoda ili usluge ciljanoj publici.

Sa tiskanim brošurama se i dalje redovno susrećemo u dućanima gdje se promoviraju najnovije akcije. U turističkim agencijama, kozmetičkim salonima i drugim uslužnim djelatnostima koji ih koriste za promociju usluga.

Photo credit: Kaboompics on Pexels

Photo credit: Kaboompics on Pexels

Prednosti tiskane brošure:

1. Opipljivost

Za razliku od digitalnih brošura, tiskane brošure su fizički predmeti koje kupci mogu dodirnuti, držati i zadržati. Iskustvo listanja fizičke brošure je mnogo bolje od listanja digitalne brošure.

2. Kreativnost i dojam

Tiskane brošure ostavljaju bolji dojam. Kreativnije su. Upotrebom različitih vrsta papira, tiska, veličina i oblika, tiskana brošura ostavlja profesionalnije, luksuznije i jednostavno kvalitetnije iskustvo za kupca. Osobito ako je brošura neobičnog izgleda i osjeta (papir i tisak), to može ostaviti trajan i snažan dojam na potencijalne klijente.

3. Ciljana distribucija

Tiskane brošure mogu se distribuirati na ciljani način, dosežući određenu publiku ili lokacije.

Na primjer, brošure o proizvodima za njegu kose se mogu distribuirati direktno u frizerskim salonima ili trgovinama za prodaju kozmetičkih preparata. Na taj način brošura doseže potencijalne kupce direktno i puno brže od digitalnih oblika.

Također može se dijeliti sa određenim proizvodima, poslati direktno kupcima, dati direktno u ruke.

 

Nedostaci tiskane brošure:

1. Cijena

2.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *